wtorek, 8 kwietnia 2014

Mój typowy dzień ;)

Hej <3

Przepraszam, za rzadkie pisanie postów ale nie mam teraz czasu, mam dużo nauki i jeszcze mały problem (prywatny ;) Po samym tytule posty można się domyślić o czym będę pisać xd

No więc tak :
6:20 - budzę się
6:45 - wstaję z łóżka
przed 7:00 - jem śniadanie (zazwyczaj jakiś owoc)
7:15 - ubieram się do szkoły
7:40 - idę do szkoły
8:00 - 15:00 - jestem w szkole
15:30 - jem obiad  (przebieram się w wygodne ciuchy xd)
po 16:00 - jak nie mam dodatkowych zajęć robię zadania ( w piątki krótko się uczę xd)
18:00 - idę z psem na spacer
18:20 - oglądam TV lub włączam laptopa/komputer
przed 20:00 - jem kolację
20:30 - idę się myć
po 21:00 - czytam lekturę, a jak nie to oglądam TV
przed 22:00 - idę spać ( w piątki nie chodzę tak wcześnie spać xd)

No więc tak mniej więcej wygląda mój typowy dzień. Teraz mam skrócone lekcje więc tak długo się nie uczę :) Chciałam Wam pokazać też kilka filmików, które ostatnio znalazłam na youtobe....pierwszy jest piękny <3
1. pierwszy filmik
2. drugi filmik

To tyle na dzisiaj, zachęcam do komentowania ;) na pewno w ten sposób odwiedzę twój blog i skomentuję <3

3 komentarze:

  1. Znalazłam Twój blog przez przypadek, ale bardzo mi się podoba.
    Mój każdy dzień wygląda raczej tak samo ! Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie : pasjatomoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no u mnie podobnie

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dni wyglądają podobnie! Ja też wpadłam tu przyladkiem ale jest tu cudownie! Zapraszam :)
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń